2009-04-01
 16:31:25

1 April.

Idaag hade vi SO prov, hinduismen&Buddhismen, gick as bra! gjorde alla frågor förutom andra frågan på MVG frågorna.
Och när jag var klar gjorde jag Samhällsprovet som jag inte klarade förut så nu är det avklarat!
Juste på språkvalet så ska vi få se Never Back Down nån gång, och Marcus bah : det är ju bara att kolla på när Viking fightas,LoL?
Hahah sen dom bah: asså såna dära fight filmer är ju för fan killar som ska se på inte tjejer!
Men det är ju bara för att det är snygga killar med xD sant jue?
Hahah idag äre ju 1 april så jag lurade annika, bah:
-Min mormor är död.
-Nej *ledsen röst*
-APRIL APRIL!
sen dö garva vi xD så tråkiga.
Efter SO:n satt jag,Karin,Sara&Matilda i ett rum och snackade lite bullshit om allt och alla, sen kom micke och han bah: ni pratar inte om mig va?
-Nej verkligen inte! sen när han gick så började vi snacka högt bah (på skoj)
Micke är en sån tönt, när han gör sina konstiga ljud, haha.
Alla var typ på fedt glatt humör idag, typ hela dagen? :)


Anna

Sv; Kan inte heller så mkt om bloggdesign, men man kan lära sig det mesta på designadinblogg.se :)

Vill du ha tips på sidor med nyheter och sånt också eller?



PUBLICERAT: 2009-04-01, 19:22:29 | URL: http://cullens.blogg.se/
Christina

sv: Har du en MSN?

Adda mig isf på [email protected] så ska jag hjälpa mig :)



PUBLICERAT: 2009-04-01, 20:04:36 | URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se
Anna

SV: vi har ju Twilightswewden.se så slipper man översätt själv :)

Det finns bellaandedward.com, newmoonmovie.org, hisgoldeneyes.com, lionandlamblove.org, edwardheartbella.com, ifelthope.net... :)



PUBLICERAT: 2009-04-01, 20:56:47 | URL: http://cullens.blogg.se/
M A L I N

Hej! Vinnaren av armbandet i min blogg har nu publicerats på bloggen. Kika in och se om det är just DU som har vunnit :)



Tack för att du var med i tävlingen och var gärna med i kommande tävlingar som kommer komma upp.



Kram



PUBLICERAT: 2009-04-01, 21:19:51 | URL: http://www.malinh.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: