2008-11-25
 17:39:17

Tisdagar sucks.

Tisdagar är alltid sega, så tråkiga lektioner och alltid fisk till lunch, suger verkligen. Hade musik idag och vi hade läxförhör om Elvis Presley, det gick galant, lixom det e Elvis vi snackar om? klart man näästan kan allt om honom. Nej jag skojja bara. Nu sitter jag vid datan och tråkar, mamma och jag ska snart julpynta :D fetta nice asså! på fredag ere Pirates Of Carrabien(?) jag lääängtar som fan, hahah den e så rolig och Jack Sparrow  e sjukt snuuugg<3
Och så ska jag och Sara åka pulka :D första gången i år, läängtar. Och imorrn ska jag träffa idolerna(från Idol) :D Fast mest Kevin och Robin B <3 Juste jag kom på en sak, jag och Robin B passa skit bra ihop, för vi båda e väldigt blyga och vi båda e bra på massera :D thihi<3 aja nu ska jag sluta skriva på detta inlägg för jag har inge mer o skriva. Hugs&Kisses



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: