2008-11-05
 17:33:02

Onsdag :)

Om en timme typ ska jag på utvecklingsamtal, är lite närvös eftersom jag inte vet vad min lärare kommer att säga. Aja skoldagen idag var ganska seg, eller först hade vi HK och det var kul, jag jobbade med johanna och vi gjorde nån kött gryta av nåt slag :) Johanna råkade hälla i MASSA peppar thihi, och jag tyckte inte att det luktade mycket curry så jag hade i en massa curry :S ^^ den var jävligt stark kan jag säga. Juste jag skulle smaka av grytan, och Johanna,Annika,Sandra och min lärare Linda stod o kolla på, Jag baah mm jäääätte gott heheh.....sen när min lärare hade gott jag baah höll på spy,seriöst! asg inte för att det var starkt, utan självaste köttet var en fettklump och jag var så jääävla nära på att spy, Usch. Sen när vi skulle äta så vare ben i köttet?! hahah johanna hade inte tagit bort allt xD usch det var vidrigt. Sen vare bara vanliga,tråkiga lektioner. Sen hade vi gympa och Johanna höll lektioner, laserball(?) och jag vart i lag ett med Sara,Matilda,Micke,Fille,Marcus och inga fler va? nej. Och inan vi började höll dom på o töntade sig som valigt, dom satte massa bollar mellan benen? :P vi vann typ hela tiden, eller jag höll inte koll på det men enligt Fille vann vi hela tiden. Sen när vi hade spelat klart skulle vi ha avslapning en liten stund. Fast det vart ju inte precis så, alla låg typ o garva åt att Micke och Fille la sig på Marcus och så började dom säga massa saker som gjorde att alla garvade. Sen fick Micke värsta dampen för att alla inte var tysta nä han sa åt oss ^^ jag,Carro,Sara och johanna låg o DÖ garva åt våra myskvällar <3
Sen när det äntligen vart tyst började sara garva sitt konstiga garv och då brjade typ alla garva xD! Sen uppfattade jag ordet "avslapning" fel, jag tänkte på yoga eller nåt snt skit, så jag baah : Hallå när ska vi börja då? Hahhahaha asg jag e så seg! Aja nu ska jag logga, Puss<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: