2008-11-03
 18:25:05

Första Skoldagen

Idag vare första skoldagen, den var okej, Kom några minuter försent till sprkvalet, det var sjukt tråkigt,satt o läste en bok om New York åhhh vad jag lär mig? -.- aja sen hade vi teknk och vi kom ju inte så långt hehe....Vi satt bara o snacka massa annat,Gossip Girl,Tila Tequila,killarna i Idol o massa annat :P. Men i vi e ju näästan klara(a). Sen hade vi Engelska och vi ska filma in en film "meetings" ska det handla om typ, och vi skulle igentligen vara på Ikea och filma in, så vi ringde dom och vi fick vänta skit länge asså, men sen kom vi fram men vi fick ändå inge svar, så vi sket i det. Sen gick vi och åt lurre, pasta med skinksås,ganska gött. Sen hade vi eng igen och vi gick bara runt o masserade och kittlade varandra. Nej men ärligt vi jobbade faktiskt lite. Vi kom fram till vad vi ska göra men det berättar jag inte nu :P.
Aja så här ser min nästa vecka ut :

Måndag:Inget speciellt
Tisdag:Prov på Hörsel och balans
Onsdag:Tandläkaren (har säkert miljarder med hål)
Torsdag:Gymsaiemässa i Älvsjö, Jag fyller 15 år :)
Fredag: Inget speciellt
Lördag:Inget speciellt.
Söndag:Släkten kommer :)


Nu ska jag chatta,lyssna på musik :) Puss<3


Karin

Haha, engelskan är ju lätt bäst. :) <3



PUBLICERAT: 2008-11-03, 23:20:11 | URL: http://kharin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: