2008-11-09
 22:14:26

Tråkigt...

Såg Camp Rock igår med Flissan ocg Rebban och åt kina mat oxå Yummie, den var faktiskt ganska bra, Joe och Nick e så söta(a) men aahh sen ringde sara och sa att hon var klar, så jag fick inte se klart filmen :( aja får se klart dne nån annan dag :) iaf när jag vi stod inne i filmkedjan och skulle välja film kom Beeki och Cristine in och skulle köpa godis :)
Aja jag och sara stod i typ en halvtimme och kundne inte bestämma vilken vi skulle se, jag ville se Sex and the City men det ville inte hon, så vi hyrde tecknat hahah, Balto 2 och Björnbröder 2, bara för att vi e töntar. Men det var kul. Sen skulle hon hem så jag följde henne en bit med maja, det spö regnade ute,trist. Aja nu ska jag pömsa, upp tidigt imorrn >.< I HATE SCHOOL! </3

natti natti <3


Emilia

Man går in på youtube, klickar på den film man vill ha, sen så finns det en liten avlång ruta där det står Embed, kopiera texten i den, gå in på skapa inlägg, klicka på ändra redigerare, klistra in texten, klicka på ändra redigerare igen och där är den. Hoppas du förstår :)<3



PUBLICERAT: 2008-11-09, 22:24:04 | URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Anonym

Tack så mkt :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: