2008-11-23
 20:42:08

Tjejmiddag<3

Helgen var skit kul :) Vi åt och snackade i timmar och när vi skulle äntligen sätta på filmen hade vi glömmt o äta efterrätten så då gjorde vi det o snackade ännu längre(a) men ahh sen kollade vi på All Boys Love Mandy Lane hete den typ o den var ju helt sajk, fast ändå bra typ...Sen satte vi på Jiddra inte med Zohan  och den var inte så bra, eller asså jag gillar inte så mycket såna filmer men aja. Sen bäddade vi och gjorde vi oss i årdning, och carro garvade skiiit mkt asg hon slutade aldrig hahah. Sen typ somnade vi. Idag gjorde vi inte så mycket, åt frukost och sen skulle Beeki hem och senare åt vi glass med maränger<3
Sen skulle alla hem typ och då började jag städa lite i mitt rum och i köket för vi skulle ha ännu mer gäster heheh. Fick presentkort på Bokhandeln av Sanna,Pernilla och Ellinor så nu ska jag fan köpa Om jag kunde drömma. en bok asså heheh. Ahh sen fick jag present kort på  Gina och rött nagellack av Carro,present kort på Gina av Johanna,200kr av becka och presentkort på Bik Bok av Sara :)<3 Tack för en skit bra helg tjejor <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: