2008-11-16
 02:34:58

Storstaden med Bästis.

Idag var man i storstaden med bästis, asg vi prövade säkert 20 eller mer klänningar hahah, lite pinsamt att baah komma med typ 5 klänningar thihi. Men i sista sekunden hittade vi båda en klänning i samma affär,SALT<3 min e typ fin...går inte o förklara den, lägger upp en bild nån gång. Nu ska jag bara köpa en fin väska till och ett par snugga skor. Aja när jag kom hem hade alla mammas tjejkompisar kommit, hon skulle ha tjejmiddag idag. Så det vart ju trevligt, haha när jag visade klänningen för alla, mamma baah : men ska den verkligen sitta så? ska du inte ha nå band o blabla alla hennes kompisar baah Men susanne sluta nu den e ju jätte fin, hahah. Sen fick jag ett litet paket av min gudmor Anneli :D presentkort på H&M, precis vad jag behövde, nu kan jag köpa en fin mössa och ett par snygga handskar. Imorrn kommer min morfar och hans fru Eva, har ingen aning om vad jag ska få av dem, har typ inte sagt till nån vad jag önskar mig :S men ahh det e säkert presentkort eller något :P Perfect. Imorrn ere One Tree Hill och Gossip Girl :D jag lääängtar <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: