2008-11-20
 15:03:16

Skit lärare!.....

Usch fick väärsta dampen idag på mina lärare! Sara ringer mig på morgonen o säger att carro smsa henne o sa att vi börjar halv 10 och så skulle jag gå in på hemsidan o checka om det var så eller om det var vanlg tid, så baah funkade inte hemsidan >.< Men min lärare Jeanette sa på utvecklingsamtalet att vi började halv 9 så jag o sara bestämde oss för att komma då, men då visade det sig att vi började vanlig tid så vi kom försent *kollar med sur blick* fast vi fick inge frånvaro som tur va. Men asså våra lärare e sååå dåliga på att informera oss om saker! typ skit många i klassen kom till halv 10,stackars. Aja....Först fick vi gå till ett rum där alla våra Brobel (tekniken) sakr var, man skulle typ förklara vad det var förnågot o Carro fick förklara vår sak hehe...Sen skulle man kolla på allas Bild och Form pris,sen vare tipsrunda och det gick ganska bra. Sen are lurre och det var blää mat som vanligt och efter det gjorde vi inget, typ gick runt o snacka med folk. Nu ska jag ta en kopp te och kolla på Mamma Mia :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: