2008-11-19
 19:38:58

PhotoShop Lektioner.

Idag var dagen chill, hade HK först o jag o hannis gjorde Drömmar :D och dom Ägde! Sen hade vi English o då kom Lotta Frid in ohh snacka om Gymnasievalet o sånt, höll på somna men jag försökte hålla mig uppe. Sen vare lurre och det var bara blää mat som vanligt, sen hade vi språkval o jag o Annika jobbade med SV :) Sen vare idrott och då körde vi något kul som jag inte kommer ihåg vad det heter. Men vårt lag var typ bäst (a) sen taggade man hem o la sig på soffan med en varm kopp te och kollade på High School Musical 2 (fick ju dom för att man sålde jultidningar,så då måste man ju kolla på den om den e dålig eller bra).
Sen hade jag och pappa PhotoShop lektion :) fast pappa säger att jag ska börja i en PhotoShop grupp som han gjorde för länge sen. Så vi får se om det blir så! Nu ska jag ladda upp bilder på bdb <3


cnylén

tack babe, för att du sa hur man la in videon (a)

pussen<333333



PUBLICERAT: 2008-11-19, 20:51:26 | URL: http://typcarros.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: