2008-11-26
 21:57:15

Klantigt :(

Jag e sååå jävla osmart att jag kan typ döööda mig själv!!! jag har glömt fysikpapperna i skolan. Smaaart Mikaela Smaaart! åhhh jag har lixom prov imorrn, måste fan fråga om jag får göra det nån annan dag. Fy skäms på mig, måste skärpa mig. Eller jag ska fråga Maryam om jag får göra muntligt för det är lättare.
Aja dagen var jobbig, kunde inte gå upp imorrse var så jäävla död. Aja vi hade hemkunskap först och då jobbade vi med ett jobbit arbete som ska vara klart nästa vecka och jag började idag >.< asg vi har så mkt nu, So inlämning tills på Fre ellr Tis och engelskan ska vara klar på fre, sv inlämning nångång nästa vecka, och biologi nästa vecka. aja nu ska jag plugga bye bye<3


Anonym

Genom nya gratissidan gratisdator.se kan du få gratis presentkort på Siba och Onoff bara genom att enkelt samla poäng. Perfekt nu mot jul:) Passa på att bli medlem nu då sidan är ny. Klicka här för att bli medlem och få 50 poäng direkt:

http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=284



Hoppas du får en bra kväll:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: