2008-11-24
 20:31:24

Julen<3

happ då vare måndag igen, fast måndagar är ändå chill. Bara fyra lektioner och sen slutar vi. Efter skolan gick jag ut med hundarna och lekte i snön, snacka om kul. Sen drack jag varm choklad och kollade på Gossip Girl,repris från igår. Sen kom syrran hem och då drog vi ner till Tumba C och shoppade,möte upp mamma där också. jag köpte en bok och den e skit tjock :S venne om jag kommer palla läsa hela, nej det e klart jag kommer läsa den, den heter Om Jag kunde drömma. Sen köpte jag en fin kofta och en klänning/tunika på H&M och tre par örhängen på Kapphal. Nu ska jag plugga på Elvis thihi och sen ska jag sätta mig i soffan och dricka glögg och äta pepparkakor och läsa min bok.
Peace&Love



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: