2008-11-19
 19:38:42

.....

Igår hade vi musik först och vår lärare kollar om vi kan spela på gitarr o shit så jag,beeki och Sabina fick gå in i ett rum o spela på honom, han tyckte att jag var fedt duktig. MVG ;) nej men jag hoppas det. Sen hade vi språkis o jag o Annika jobbade sv. Sen hade vi matte o det var skit tråkigt! ahh...Juuste sen gick brandalarmen igeeen! det har gått igång 2 gånger föra veckan o nu en gång den här veckan! snacka om att jag får damp, och det snöade/regnade o blåste o jag had bara en långärmad kofta typ....frös som fan! Jäävla idioter som satte igång det, vet vem det var men det skriver jag inte här. Sen hade vi So och vi jobbade med Presidentvalet typ. Sen hade vi teknik och fysik och jag fattade Nada aja sen hade jag biologi prov och det gick galant  :D <3 Puss hej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: