2008-11-11
 22:16:09

Brobel :D<3

Så här såg min dag ut :

Först hade man musik, och det var ganska kul,fick se en film om massa gammla kändisar så skulle man svara på frågor.

Sen hade vi matte och det går skit dåligt för mig :/ jag fattar typ nada hur jag ska räkna ut allt.

Sen hade vi språkval och jag o Annika gjorde en fråga på SO:n sen lavi ner ^^ så kom tobbe och började babbla med mig och så lyssnade vi påSlipknot låtar <3 sen skulle jag visa min musik på min mobil och hantyckte att det var skit dåligt ^^

sen vare lurre och det var ganska blääh.

Men efter det drog vi till stan o skulle besöka en moske(?) och påbussen doog jag av garv asg, jag baah kollade på carro o flinade, honbaah va? jag baah de va inget, sen kollade jag igen och hon baah vaah?asg va jag garva.

Men asså besöket på mosken var ganska rolig för han som snackade var fedt skön och skojjig.

 

Efter det drog jag,Carro,Johanna och Sara i till stan och skullekolla efter Brobel klänningar, fast sara drog efter ett tag för honskulle på utvecklingsamtal. Så jag carro o hanna drog till donken o åt:) sen gick vi till Gina och jag hittade en klänning som jag vill ha :D<3 Juuuste vi såg vääärsta kända kändisarna idag :D:D det var fedtcoolt. venne vad dom heter men aah ^^

Jag baah till som andra : Ohhh såg ni vem det var? carro baah va?vem? vart? så baah sprang vi tillbax o carro hahahah hon baah sprang såhon kom framför honom ohh hon baah börja skrika HAHHAHAHA xD söt <3

 

Dagen va skojjs Puss <3

 

 

 

 

      Tycks? :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: