2008-11-30
 00:18:32

Bästa Vännen=JUICE<3

sitter här och dricker min bästis :) asså juice<3
Jag har slappat heeela dagen, vi gillart. Fast ändå ganska långtråkigt. Sov till ett idag, gick och tog en dusch satte mig vid tv:en och kollade på Bring It On, den e bra<3
Chattar med Beeki och Karin, Karin ska få ta hand om två "svin" haha, nej men två små marsvin (det var hon som sa svin) gulligt. Och beeki sitter och hämtar hem music till mig,sötnos<3
Allt och alla e såå tråkiga just nu, Carro har inte skrivit på sin blogg på länge och jag gillar hennes blogg, den e kulig att läsa you know! har typ gott in på hennes 20 gånger idag men nejnej inga nya inlägg >.< Bara Emilia och Ida som skriver :) så det e lungt. nu ska jag återgå med att vara social med mina homies<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: