2008-11-27
 22:01:36

Barnslig?

Idag hade vi fysik prov och jag fick VG :D jag vart happy! Sen hade vi luciaträning och efter det slutade vi. Efter skolan kom jag hem och jag hann kolla lite på Top Model och sen drog jag till bussen, vi skulle(Carro,Jag,Sara och Johannas mamma) skulle kolla på när Johanna sjöng ;D hon var AS braa! första gången jag hört henne sjunga, asså höra hennes fina röst. Hon var jätte nervös stackarn, men det gick bra :) Jag e så stoolt över henne <3
Sen vare några små barn som sjöng en låt från Camp Rock som e as bra thihih barnslig som jag är. Sen sjöng Ida också från våran paralellklass, hon var också jätte duktig! Sen drog jag hemmåt och lagade min egna middag eftersom mamma och dom åt inget. Bye BYe<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: