2008-11-13
 20:13:49

B´Day<3

Idag är det min B´Day :D 15 år. Jag e typ helt jäävla slut efter en lång dag på Gymnasiemässan i Älvsjö. Inan vi drog dit hade vi livskunskap och det var chill, Både Carro tog min ipod och jonte tog min mobil, kul. nej men dom fick faktiskt det :). Sen hade vi bild och jag fick liiite gjort, snackade mest med Beeki,Sara,Carro,Micke,Christofer och Marcus. Sen skulle vi ha haft So men det vart typ inget. Sen vare lurre och då var killarna skit roliga, asg jag,sara o carro garvade som fan! Micke,Jonte,Fille och Christofer satt o snacka med några småtjejor, hahaha asg va kul det var. Aja sen drog vi till Mässan och jag,carro och sara gick tsm. Vi var skiiit trötta och hade ont typ överallt. Usch!
Sen på vägen hem till solbo vare några tjejor som satt bredvid sara(jag satt bakom för jag fick inge plats) ahh o dom baah skrev saker på sina mobiler o visade varandra Hahahha, dom skrev om oss jag lovar för dom fnittrade o kollade ppå oss, man baah men töntar?! xD  sen när man kom hem hade man fått typ massa blommor :) sen fick jag en kamera :) näästan en system kamera<3 my baby. Sen kom Farmor och Mormor Aina över o fikade med oss :) fick en halsduk,200kr,almenacka(?),sängkläder av mormor och 750kr på mitt konto och sen fick jag 500kr till att gå på spa :D fy faaan va niiice asså! Sen fick jag Lich King av pappa :D YaaY <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: