2008-12-13
 16:34:11

Brobel.

Sry om jag inte har skrivit på länge, men jag har inte suttit vid datan så mkt sen i tisdags. Men jag skriver nu om det är okej.

Onsdag: Hade vi ju halvdag, skulle jobbat matte/so hela dagen typ, men vi satt bara i korridoren och snackade massa skit, jag och Carro höll på fota alla hela tiden! Sen när dagen var slut gick jag hem och satte mig i fotöljen och somnade med Tequila, sen vaknade jag och gjorde mig iordning till att gå till Sara. Kom ganska tididgt till sara så vi satt vid datan och kollade på en film som hon hade gjort, sen höll vi på med hennes ipod, försökte hjälpa henne men det gick inge vidare bra. Sen gjorde vi oss klara för att åka till Brobel, och jag fick värsta dampen eftersom jagf inte visste hur mitt hår skulle se ut, mitt hår såg ut som en katastrof, seriöst. Jag var typ fulast på hela brobel men jag pallade inte bry mi faktiskt. Sen fick vi stressa som faaaan! asg, pappa baah ringde typ 48(?) och jag baah : Paaappa kom och hämta oss NU! asg fy faan va vi stressa! hahaha! Och saras pappa baah ville ha kort på mig,Sara och Beeki och vi baah neeeej vi hinner inte! hahah fy fan vilken kaos det blev! aja vi kom inte sist iaf till brobel som tur va. Det var as trevligt och alla var så fina! fick sitta bredvid Alexandra och Jonte. Och så delade dom ut massa priser och så vare uppträdande och sånt.kul kul.Massa fina foton fick man oxå. Sen i slutet av festen så vare fyverkeri :) fint vare och jag och Carro fick låna Sonnys kavaj och jacka :) so sweet <3

 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: