2008-12-27
 16:30:20

Julafton!<3

Idag vaknade jag ungefär vid halv 9. öppnade ett paket och fick en bok som handlar om smycken, asså tips om olika pärlor och tillbehör och hur man gör olika örhängen och sånt, och så fick jag pärlor :)
Sen gick vi in till stora huset och åt gröt till frukost. På dagen gjorde vi inte så mycket faktiskt, kollade på phantom of the opera älskar den filmen så jävla mycket! Sen gick jag på promenad med wilma och så fotade jag lite också. Sen gick jag hem för att byta om till kvällen.
Så vare dags för julbord, finns inte så mycket på julbordet som jag gilla men aja. Sen satte vi fram allt julgodis som vi hade gjort igår och så kollade vi på Kalle Anka och det är lika kul varje år. Sen öppnade vi julklappar. Jag fick:
Lacoste Touch Of Pink
Britney Spears fantasy
sing star+ abba skivan
harry potter och fenixorden
adidas tröja
underkläder
mini plattång
Pirates Of caribbean bokbox
Pärlbok
pärlor
bodylotion
sängkläder
presentkort
duntofflor
När jag hör din röst+Ljudet av ditt hjärta (böcker)
kläder
m.m

haha juste mamma och pappa fick Victoria&David Beckhams parfymer ^^ det var en bra julklapp tycker jag.
Efter att alla julklappar var slut satte jag mig ner och läste min bok och jag kunde verkligen inte sluta läsa, sen ringde sara och vi snackade i timmar typ och jag stod ute och snacka för jag hörde henne knappt när jag var inne, vi typ snackade så klart om boken(a) och sånt. Resten av kvällen kollade vi alla på Robert Gustavsson(Lösvikt)
och fy fan vad vi garvade haha.....!
Sen gick vi alla och la oss typ, Kevin låg och kollade på Pirates på sin nya bärbara dvd medans jag låg och läste min bok, vi båda satt uppe till kl 5, haha snacka om att jag var trött!

Läste ut min bok på 3 dagar :) världsrekord för mig jao! thiihi nu läser jag 3an. <3

Peace OuT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: