2008-12-13
 16:41:20

Usch va lääskig!

Torsdag: Vi fick inge sovmorgon eller något, men aja. Sen när jag skulle hem vare väääsrta läskiga killen! han baah stannade upp med sin cykel bredvid mig(han var typ i 20 årsåldern) han baah: Hej. Jag baah: hej med en konstig röst. Han bah : vad heter du? -Mikaela!
Han: Okej, jag heter marcus,eller du kan kalla mig det.
Jag:Okeeej?!
Han: Är du påväg hem?
Jag: Neej jag är påväg hem till en komis *ljug*
Han: okej, går du i broängsskolan?
inan jag hinner svara han baah : tunaskolan?
Jag:ahh precis*ljug*
Han: du har ingen väska?
Jag: nej jag behöver ingen väska, har inga läxor.
Han: okej dina böker kanske ligger i skåpet?
Jag: mmmmhhh precis *med en livädd röst*
Han: vart bor du?
jag: asså där borta typ. *peka på ett gult hus*
han: okej!
sen jag börjar leta upp min mobil för att ringa hem,så han kanske drog.
men han baah börja snacka om massa saker och jag låsades prata i telefonen så jag hörde inte vad han sa. Sen han baah essh skit samma, så cyklade han iväg
. Asg va jag darrade! fy fan, han såg så vidrig ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: