2008-12-07
 01:06:31

Tjejmiddag.

Idag var man på tjejmiddag hos Sara, tacos blev det, eller asså kött,chips och sås typ i ungnen. Gott vare! Hahah det var så kul för bredvid där jag satt vare ett strykjärn och jag som är så tråkig petade på den och låsades som om den var varm, så baah började jag skricka och Carro och Hannis börja dö garva. HAhaha! Sen när vi skulle se film vart Sara och Carro flummiga och jag och johanna baah: men tysta nu. hahah. Såg Barnhemmet föresten, den var fedt bra, inte såå läskig bara liite. Sen efter filmen gick vi ut och skrämde upp varandra och jag har typ 1000 filmer på det. Hahah juste jag vart så kissnödig att jag fick sätta mig vid några träd och kissa. Asså vi var typ ute fett länge och garvade åt allt. Sen gick vi in och kollade på ett program på 4:an om Britney Spears, sen skulle jag hem för jag skulle möta mamma, för hon skulle ut med hundarna. Kiss&Hugs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: