2008-12-09
 20:40:57

Tidag Idag Bitches!

mhm tisdag idag, tråkig dag asså, hade musik först och då skulle vi göra klart massa tråkiga frågor och jag hade massor kvar så jag och Carro Barro skrev av Micke (a). Sen hade vi matte och jag fick inget gjort eftersom Jeanette drog hem till sin son som är sjuk *suck* Så jag satt och snacka lite med Beeki och inget mer, kanske skrev kanske två tal kanske! Sen hade vi språkval fast jag drog hem för att hämta mina bildsaker som skulle in idag, så jag käkade hemma. Sen gick jag med Beeki tillbaka till tha School. Sen hade vi luciaträning, gick skit dåligt! asså det är nog det värsta luciatåg jag har sett haha! allt var , alla sjöng fel och bara höll på tönta sig för att få uppmärksamhet av alla andra, alla gick fel o shit. Aja sen hade vi fysik med Maryam(?) och jag var intee fokuserad på vad jag gjorde! Asså jag,Beeki,Carro och Johanna kunde inte vara tysta och fnittrade typ hela tiden. mhm....Men va fan betygen har ju ändå redan sats? så lixom vad händer? Aja nu ska jag typ....ladda upp bilder på min klänning på bdb. Kiss&Hugs <3



   Cam Gigandet, så jäävla snugg! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: