2008-12-29
 15:01:04

Sova Över!

Sara sov hos mig i lördas, hade as kul. Vi kollade på Prison Break säsong 2 med kuddar&täcken i soffan, så mys.
Sen gick vi och bäddade och la oss o läste våra böcker,hahah. Vi låg uppe till kl.11 och bara läste?asså shiit jag har aldrig vart uppe så länge! Sen skulle sara hem för hon skulle till skärholmen så jag gick o la mig igen och somnade bums. Vaknade typ kl.5 och åt middag sen ringde sara och undrade om jag var klar och det var jag typ. Så jag gick hem till henne och sov där, vi satt på hennes rum ett bra tag och snackade om bökerna(a) och så skulle jag kolla i hennes bok när det vart lite spännande(har läst 2an som hon läser nu) och den är ganska tråkig ett bra tag men sen blir det ändringar på det :D. Jag är typ klar snart med 3an och jag vill inte läsa ut den för då kommer jag vara klar med alla? *snyft* fjärde boken kommer lixom ut i mars, andra filmen kommer lixom ut 2010?! buhuhuääää! i USA kommer den ut 2009, så jäävla orättvist!

Aja sen gick vi och handlade glass och så kollade vi på Sagan om ringen 2. Sen gick vi till hennes rum och baah låg och snackade lite till. Sen gick vi och hämtade bärbara och jag kollade på Kikis Expressbud(?) och hon läste :) fast hon somnade :( aja sen typ somnade vi båda. Hahaha Sara drömmde! hon baah : nej men usch vad göru? det är ju en råtta! HAHAHAHAH! och jag visste intye om hon drommde eller ej för lixom hon pratade exakt som vanligt lixom! Aja nu ska jag dra till landet, Puss!

Peace Out!


Carro

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA inte konstigt att hon såg så trött ut XD hahahahaha träffade henne i skärholmen och hon såg helt död ut XD hahahhahahah<3



PUBLICERAT: 2008-12-30, 17:29:48 | URL: http://typcarros.blogg.se/
Mickis

Hahahahahahaaha xD stackars <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: