2008-12-21
 20:14:22

R.I.P Margit! <3

Lördag: Idag gick vi alla upp kvart över 8, snacka om att jag var helt död. Gick in till stora huset och käkade frulle och sen skulle alla sminka sig och skit. Hahah alla tjejor stod på båda toaletterna och sminkade sig, Pappa&Erik vart helt galna för dom inte kunde gå på toa.
Sen påväg till Möja så vare vääärsta stora spindeln i båten och alla skreck som fan! sen vare en till spindel på andra sidan så alla stod i en klump i mitten av båten! hahah fan vad jag garva åt oss.

Begravningen var jätte hemsk, grät som fan! Asså jag hade mascara överallt och usch va hemskt det var, Tommy som satt två bänkar före mig grät så mycket och alla satt och trösta honom. Sen när Erik,Uffe&Angneta skulle gå fram för att säga farväll, asså då kunde jag inte hålla mig, asså jag såg inget alls för jag grätt så mycket! Kevin var så söt för han höll om min hand<3. Usch jag hatar begravningar.
Efter begravningen gick alla till en lokal och åt lunch och åt tårta.
Juste Eriks brosa Uffe har en skiiiit snygg son! asg. Han var typ hiphopare för han hade väärsta mycket häng och så vare typ dollarmärken på byxorna och så hade han en blå skjorta. Och så hade han en tatuering i nacken, det var typ två händer, asså så som man ber till gud. Asså han var urläcker. Ska få träffa honom igen efter juafton :).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: