2008-12-01
 19:30:07

omg va pinsamt!!!

Idag vare chill, hahah det skriver jag varandra måndag :P aja men först hade vi språkval och jag renskrev svenskan. Sen hade vi fysik typ och då berättade Maryam slutbetygen till alla, fick VG typ, sen hade vi kemi och jag fattade så klart nada! Men men....Sen kollade vi bara på film resten av dagen, lurren var vidrig som vanligt! Juuuste på vägen hem hände Väääärldens pinsamaste saken! asg jag höll på dö! hahaha, jag var på väg hem och hade båda mina hörlurar i öronen och hade på högsta volym, så skulle jag hämta posten och då var det nån jävla reklam sak som såg gullig ut som jag skulle läsa, jag såg inte vart jag gick eller hörde nån. Så baah var jag skiiiiit nära på att ramla ner i en gropp(dom håller på bygga neranför vårt hus på gatan) där höll jag på att ramla ner och det stod en byggare där nere som hade skrikit på mig! HHAHAHAHAHAHAHAH jag doooog! jag vart röd som en tommat! asg jag e så klantig. thihi garvade åt mig själv efteråt, han gjorde också det.


Carro

HAHAHHAHAHAHAHHA fyfan va kul, dog när du berätta XD asså, tänk om du hade ramlat ner. hahahhahahahhaa <333333



PUBLICERAT: 2008-12-02, 23:23:56 | URL: http://typcarros.blogg.se/
Mickis

Hahhahahahahaah jaaa! fy fan va pinsamt asså! jag skulle seriöst dött XD <3333



PUBLICERAT: 2008-12-03, 15:34:02 | URL: http://playmydoll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: