2008-12-15
 15:34:06

Måndaaah!

Igår vare trevligt i stan, vi skulle ha kollat på bio vid hötorget  men det fanns typ inga platser kvar, så vi drog till söder och kollade på Victorias, dom hade väärsta dåligt med snacks och sånt, typ bara popcorn och det gillar inte jag. Gillar mer att kolla på bio i Heron, fast det är mycket mysigare inne i stan lixom. Aja vi såg Lått den rätte komma in, inte så läskig som jag trodde att den skulle va, men asså svenska filmer är ju aldrig riktigt läskiga. Men den var ganska bra :) min första skräkfilm på bio faktiskt.
Ville se Twilight igentligen men asså det var ju inte bara jag som bestämde vad vi skulle se.
Föresten Carro,Hanna,Beeki&Sara? vill ni gå och se Twilight med mig på torsdag? asså för vi kan göra det efter skolavslutningen? :) <3

Idag vare chill, hade språkval först och då skulle vi skriva en utvärdering om engelskan, gick snabbt så jag gick ut och kollade runt i korridoren. Sen hade vi halvklass, min grupp hade först maryam och hon snackade bara om tråkiga saker. Sen hade vi Jeanette och hon drog nån mattesak och sen fick vi chilla resten av lektionen. Sen hade vi nettan och då fick vi se film, Barnhemmet en skräckis, har redan sett den hos sara, dn är så hemskt! Sen hade vi lurre och då fick vi julbord :D fast skolans julbord är inte så märkvärdig. Sen hade vi nettan igen och då fortsatte vi kolla på film, och så fick man reda på sina betyg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: