2008-12-13
 16:57:20

Lördag.

Löördag: Idag var jag och färgade håret i Odenplan, jobbigt att åka ända sitt men Sandra är så duktig när det gäller hår. Mitt hår är typ ljusare, fast inte sååå stor skillnad faktiskt men aja :). Påvägen hem på söder vaare tre små barn som skulle bli fotade av sin pappa, han baah: Kan ni säga apelsin? dom baah : Apelsiiiin, asså så jävla söta! haha.
På tåget vare två tjejor som typ övade på sina låtar? haha, dom baah satt och sjöng lucia sånger. Dom var duktiga men det lät som värsta kören. Sen kom jocke och satte sig bredvid mig, Han berättade en sak som jag började dö garva åt HAHAH! innan han hade sattit sig vid mig, satt han lite längre bak, bredvid en tjej som snacka i telefonen. Hon baah:
-Asså du vet Playmydoll på bilddagboken? asså hon är så skrämande!
Hon typ spelar wow och CS! HAHAHAHAHAHAH.!!!!!!
Sen sär jag skulle kolla vem bruden var, så kände jag inte igen henne? asså jag har ALLDRIG sett henne förut, sjukt asså. Trodde det var Alva först eftersom vi har bråkat och så men det var inte hon. hmm.....aja!
Jocke hade tänkt att ta hennes mobil och kasta den i huvudet på henne, synd att han inte gjorde det xD!
Aja nu ska jag typ stänga av datan, ska snart med bussen till T Centrum och sen till stan för att kolla på bio och äta nånstans med tjejorna. Puss så länge <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: