2008-12-16
 15:40:18

Jävla fittungar!!!!

Tisdag idag jao! Chill dag igen ofc, först hade vi music men då sjöng vi bara i singstar. Sen hade min grupp matte och då fick vi pyssla, gjorde typ fem julkort. Sen skulle vi ha haft språkval men då var inte Nettan där så vi hade håltimme så jag satt inne med Carro&Johanna och kollade på när dom pysslade :) Juste Christofer pimpade min ipod :) så nu är den jätte fin <3
Sen hade vi lurre och det vart rester från igår, sen hade vi typ Maryam(?) och då fick vi städa ett klassrum, typ hela klassen hjälpte till och det chockade mig! aja sen hade vi Jeanette och då skulle vi bara göra en utvärdering om Brobel och sen fick vi sluta. Imorrn är det Gamla Stan som gäller, ska julshoppa med lag röd, nice det kommer bli. Sen ska vi typ stanna i stan tror jag. Sen på torsdag har vi ju avslutning så jäävla skönt med lov!!!!!
Juste igår på maten fivk man mandariner och pepparkakor, men det är några jävla fittungar som hade kastat och mosat mandariner och peppisarna överallt i korridoren, så vi får inge fika på torsdag och dom hade beställt från väärsta bageriet för att det skulle bli lite extra det här året! jävla fittungar som ska förstöra allt!!! och dom som såg vem det var säger inte vem det var asså shiit va sur jag blev!!!!!!!

Aja nu ska jag lägga mig i min säng och dricka te och studera photoshop :) <3


Hugs


Carro

svar: haha jag vet (a) jag är bäst på sånt! tihi, men han är faktiskt min pojkvän :D<3333



PUBLICERAT: 2008-12-16, 16:15:39 | URL: http://typcarros.blogg.se/
Johanna

"Maryam(?)" jag vet inte heller hur hon stavas :O eller uttalas :O jag säger typ Märijam (asså uttalar de så) men liksom alla säger typ myran, de ska jag fan också börja me nästan för hon hör ingen skillnad på Märijam, Myran eller Mariam xD

<3



PUBLICERAT: 2008-12-16, 19:52:17 | URL: http://jfranzen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: