2008-12-07
 01:21:06

Hahah fett dum!

Juste idag shoppade vi massor också. Massa massa julklappar, vet typ massor jag kommer få men skit samma! Köpte en jacka också, skit snygg<3 mhm....sen juste hahaha jag var fett dum ett tag, kolla....Pappa höll på snacka om vad vi skulle äta till middag, han frågade typ om kyckling men sås och pasta var bra, jag baah : aah det låter fett gott, sen efter ett tag mamma baah, när ska du vara hos sara då? typ 6 sa jag då, hon baah : men vadå ska äta hemma då? jag baah : nej asså jag äter ju hos sara *kolla konstigt på mamma* hon baah börja garva åt mig, jag baah vaad? sen fattade ju jag och då började jag garva hahah! Jag hade ju lixom just sagt till pappa att det där med kyckling och pasta lätt bra, så baah nej men jag ska äta hemma hos sara! Hahaha dum jag e! nej nu ska jag se om jag kan sova. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: