2008-12-13
 16:48:30

Fredag!

Fredag: Idag vare luciatåg, jag var en tärna, såg förjävlig ut men aja. Micke och Annika stod och snacka heeela tiden, asg hahah! kul vare iaf. fick fika efteråt. Sen hade vi lurre och det var gröt men den var inge god blää, sen hade vi matteprov. Och det gick bra tror jag. sen hade vi so, och vi fick inte så mycket gjort. Sen slutade vi och jag drog in till stan för att färga håret, men det vart inget! Så jag fick åka hem igen. Idag vare ju Idol finalen också, så den såg jag med sara. Kevin Borg vann :D jag vart AS glad, det var så gulligt när han börja gråta och allt. awww! <3 Han är värd att vinna asså! Lixom vart i sverige i 9 månader och kan så bra svenska? Lixom det finns massor med folk som har bott i sverige i 100 år och inte ens kan säga Tack så mycket på svenska lixom, han vill verkligen kunna svenska och det e så charmigt ! <3
Gick o la mig ganska tidigt idag eftersom jag skulle iväg tidigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: