2008-12-05
 14:39:43

Fredag Hela Veckan :D

Fredag idag :D asså igentligen är fredagar fedt sega, men det är bara för att det är bara tråkiga lektioner på fredagar fast ändå blir dom roliga för att det är fredag, för typ hela klassen är as glada typ och högljuda. Aja idag hade vi kemi prov och det gick bra :) svarade på alla förutom 4st. Sen hade vi bip testet idag på Gympan och jag klarade G. Hahha på SO:n jag och Carro lyssnade på min Ipod på högsta volym, typ hördes över hela klassrummet? :P Aja nu ska jag typ...venne, ska kolla Step Up 2 idag :D asg jag älskar 1an <3 Sen ska jag typ bara chatta,kolla på idol,chatta mer. Så ser mina fredagar ut. Imorrn ska jag köpa en ny jacka och present till Sara, fest senare på kvällen. Hugs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: