2008-12-03
 15:42:19

Caroline Nylén 15 År :D<3333

3 Dec idag det betyder att det är 22 dagar kvar tills julafton :D fy faan va jag längtar!
Grattis Caroline Nylén på 15:års dagen :D Nu är du också en stor flicka eller hur bby? ;) Älskar dig gulligumm! Kommer alltid göra.
Idag vare chill, först hade vi HK och då skulle vi skriva på ett pappaer vad som var typiskt kvnnligt och vad som är typiskt manligt. På Tjej skrev jag: utseende,shopping,kläder,smycken,smink typ....på Killar skrev jag : sport,porr och mat typ hahah! ahh men så skulle läraren sen läsa upp alla och så skulle man flytta på sig om man tyckte det var sant och om  man tyckte att det inte var sant skulle man sitta kvar. Så om läraren sa typ: är det typiskt att tjejer diskar? så om man tycker det ska man flytta på sig och så vidare....................
Sen skulle vi kolla på en film typ och fan vad jag satt och garva för mig själv asså xD!
Sen hade vi lurre och det vart lasange<3 Sen vare språkval och jag fixade lite på min svenska TID inlämning :) sen fick vi gå hem för vi skulle ha haft idrot men det var handbollsmatch där typ tror jag........

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: