2008-12-19
 14:06:02

Bio med Bästis<3

Igår gick jag och bästisen på bio :) beeki skulle följt med men hon hade inga pengar,synd nog! Jaah vi såg Twilight så klaart :) Sjukt bra, asså omg han är så snygg! Men jag looovar boken är så mycket bättre! Så ni som inte har läst den,LÄS DEN! för den är så mycket bättre! jag köpte typ as mycket godis så jag sitter och mumsar det nu (a).
Hahaha juuste igår när sara skulle reservera platser så pratade vi med varandra i telefonen, och så krånglade det på hennes data eller vare va, så jag gick in på sf.se för att kolla om jag kunde istället, och så höll jag på och reservera och valt platser oh blabla, Sara baah: Meeah! fan nån tog våra platser! jag baah: vaaH?! neej fan oxå! Sara baah: vilken bitch! sen tänkte jag efter och baah börja dö garva!! Jag baah: hahahah det var ju jag som tog platserna!!! hahahaha fy fan vad vi garvade XD! Aja kvällen var as nice!
Men som det stod på boken : VARNING! BOKEN ÄR VÄLDIGT BEROENDE FRAMKALLANDE! mhm det är så sant! jag håller på dööö för att jag inte får läsa 2:an asså! fy fan! aja nu ska jag typ chilla, drar snart till landet! Yeees!!!!

Peace Out!


Sara

:D den va fett bra men aa boken är 10000000000gånger bättre! hahahahhahaahaha det va fett kul det där med resarveringen XD älskar dig bästis<3



obs kolla jag komentar blogg :D duktig ellerhur :D (A)? xd


Mickis

hahaah, ja boken är så mkt bättre! men filmen var faktiskt oxå bra :) puss<3



haha ja va duktig du är :D <333333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: