2009-05-29
 19:35:49

Mina dagar....

Okej nu ska jag skriva lite om mina två dagars ledigehet.
I torsdags vakna jag ganska sent,gick upp och duschade och sminkade mig,drog till södertälje och shoppade,köpte ett par pumps,as snygga! Träffade Matte,vi köpte glass och gick på promenad vid vattnet,och så klart skulle sara fota oss,haha busunge!
Sen skulle han hem,så vi åkte också hem,åt middag, gick och mötte sara vid filmkedjan,köpte läsk och chips,taggade hem till mig och kollade på Eden Lake,asså den var as hemsk!vidrig! jag fattar inte att folk kan komma på sånt?
Plus den är ju som den där filmen Them,ungdomar som är sjuka i huvudet,och lixom det kan ju hända på riktigt?
Jag brukar alltid tänka att det är bara film,det kan inte hända på riktigt,speiellt The Grudge och dom,men den här,asså det kan ju finnas såna sjuka jävlar,usch jag ryser jag bah tänker på det!
Sen satte vi på Transformers lite snabbt,sen skulle sara hem, gick med henne ett tag,det spöregnade!
Sen satt jag själv och kolla på transformers,sen pallade jag inte se mer så jag gick och la mig oh läste New Moon. Puss

Fredag: Vaknade och gick upp vid 8,gick upp och åt lite frukost,taggde upp till mammas jobb där pappa kom och hämta oss,skulle till tandregleringen,och det gick jäävligt snabbt! Han sa efter typ 5 min att jag ska ha taaaandställning! buhuhu. Synd om mig. Mamma lovade mig att behandla mig som en diva dom första veckorna,thihi snäll hon är.
Fast som tur är så behöver jag inte så mkt mat i mig,så jag kommer överleva!
Men ah,sen var pappa så snäll och åkte till siba med mig och kolla mobil,men det fanns inte den jag ville ha *suck*
Aja sen kom jag hem,åt lunch,kolla på film och bah chillade.
RIngde Sara sen och vi gick ut med Bella&Allison till Utrran,Bella var heeelt crazy! asg va jag garva åt sara,hon är så söt när hon får damp på Bella,haha!
Fast hon är ju söt i vanliga fall också. Sen gick vi hem, och nu sitter jag här. ska snart äta, sen får vi se vad jag hittar på.

Åt temptation idag,den var veerkligen inte värd 22 kr! absolut inte!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: