2009-06-29
 02:32:39

Jag Älskar er!

Jag funderar på att köpa Dove Summer Glow Bodylotion! några säger att den är bra och andra inte,jag venne om jag vågar testa den! hmm...
Aja jag hade en annan sak jag ville ta upp på bloggen,det är så att jag har både en Faster+två barn som är mina kusiner+hon ska snart få en beebis :D
Jag har en farbor som har en as msyig familj,kusin där också!
Det är så att dom bodde i New York förut, och jag tjatade och tjatade på pappa att vi skulle åka dit och hälsa på,men nej det är för dyrt eller så sa dom bara ja vi ska snart! (visste redan då att det inte skulle bli av!)
Mattias och Sohna fick en son i New York, Caleb. Jag har träffat honom typ två gånger tror jag!
Visst när dom bodde i New York så var det ju ganska svårt att träffas,men nu bor dom i sverige och jag har bara träffat dom tvåå gånger! jag blir lite ledsen faktiskt. För det första vill jag umgås med min farbor och min lilla kusin. För det andra vill jag träffa Sohna mer och lära känna henne bättre!
Vi är ju lixom släkt och jag vill träffa min släkt ofta!
Sen kommer vi till Faster,vackraste personen på jorden! asså ni ska bara träffa henne,eller bara se henne!
Hon är så snäll och gullig mot alla, hon hare väldigt tufft kan jag tänka mig med hennes jobb, men hon kämpar verkligen! Och jag är så sjukt stolt över henne, önskar bara att jag fick träffa henne mer,oftare!
Hon har ju sjukt snygg stil också så det är ett BIG +,hehe.
Som jag skrev förut,hon har två 'barn' Simon&Mitchell,tvillingar faktiskt och fyllde 18 igår. Båda är så jävla lika,jag kan faktiskt inte se skillnad på dom ^^
Kommer alltid komma ihåg Felicia&Rebeckas låt. 'Simon och Mitchell, Hip Hop!' haha.
Nu har hon träffat en kille,Micke. Som är helt sjukt underbar,så perfekt för dig Faster!
En annan sak som jag måste berätta,både min Moster och fatser heter jeanette, därför heter jag också jeanette i mellannamn ;) Mina två änglar,ni är så lika! mina förebilder, i love you!

Saknar er otroligt mkt!

 

 

 

 

 

 

Och Mamma och Pappa, jag älskar er mer än nåååågonting! Inte ens twilight slår er,haha skojja!
Nej men seriöst,jag känner mig som världens största Bi*ch som beter mig som jag gör,min attityd är hemsk och jag vet det själv,men det är som en alkohlist(?) jag kan inte sluta! Och jag är verkligen ledsen över det,för det är ni som får ta smällen,speciellt du mamma, fy jag börjar gråta bara jag tänker hur jag behandlar dig!
Men du ska veta mamma att jag älskar dig så hiimla mycket,du är min största ängel,min vackra och underbara mamma. Jag älskar att säga mamma till dig kom jag och tänka på nu.
Pappa, du är världens bästa pappa,alla barn tycker iof att ens pappa är bäst,men du är seriöst bäst! alltså ingen kan va så himla underbar som du är. Du är min pappa och det är jag stolt över,jag kommer alltid vara pappagris,du är den jag alltid saknar mest ändå du är en riiktig retsticka,älskar jag dig!
Usch nu måste jag sluta skriva och tårka tårarna.



Haha blev som värsta självmords brevet,men nej det äre inte, jag har inte tänkt dö på många,många år!
Ville bara skriva av mig :)

PUSS&KRAM


sara

Gulligt inlägg :)

haha inte ens twilight slår er XD skön

<3


HAHA Samma sak här nu måste jag sluta läasa och tårka tårarna!! Men du skrev aldrig nåt om mig din dumma unge!!!! haha skoja I'm Just Kidding Whit You Babe!



PUBLICERAT: 2009-07-03, 23:30:03 | URL: http://typfilles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: