2009-06-25
 23:59:30

TRAAAANSFORMES!!!

Åhh shiit jag har inte skrivit på länge! Men det är för att jag spelar wow på kvällarna och då skriver jag inte på bloggen.
Men nu ska jag berätta om mina dagar.
Igår drog vi och bada i Broängsjön,as skönt i vattnet. Sen cyklade vi hem,köpte pizza och satt på vår altan och åt.
Sen cyklade vi(alltså Pappa,Jag,Flissan och Rebban) till en cykelaffär här i Tumba,skulle kolla på nya cyklar. Och jag lärde mig en sak där! 'På cykelaffärer finns mååånga snygga killar!' det var en som typ mäckade(?) med en bil som var sååå het!
och sen tre killar till. Ah men sen hände det inget mer den dagen tror jag,joo jag ble lvl 60 med min DK :D (ingen fattar?) haha!

Idag åkte jag och Gammel mormor till Centrum, hon ville köpa mig något för jag slutade nian,haha. Hon var redo att köpa en ring för 500 kr till mig,men jag hittade en annan ring som kostade ca 200kr. Och den fick jag,men då ville hon att jag skulle köpa ett par örhängen också,så allt gick på 400kr. Kände mig lite bortskämd,sen köpte hon massa andra små saker til mig. Kex,glass,alvedon,haha.
När jag kom hem lämnade jag sakerna och drog till becka,vi satt och snackade en massa,sen bestämde vi oss för att gå och se Transformers, så det slutade med att vi gick på bio,haha!
säger bara en sak.....
TRANSFORMERS ÄGDEEE!
Sen gick vi runt i Heron,fikade,satt o snacka. Sen kom det en engelsk familj som gick förbi,helt plötsligt börjar pappan skrika till sitt barn: You telling me to fuck off? You fuck off! haha(sry min engelska suuuger) Men ni vet nog hur Engelskmän pratar,jag och becka satt o garva som fan.
Sen iaf kom hennes föräldrar och hämta oss,drog direkt till Saris som nu har kommit hem! :D:D:D:D fedt happy!
Vi gjorde inte så mkt,satt och snacka. Vi ska göra något imorrn också :D
Nej nu ska jag skriva på twilight bloggen och sen speeela woooow hela natten!
Puuussen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: