2009-06-17
 00:35:00

Siiiiiims!

Har inte hänt mkt alls idag,sovit till 12,jag och syrran gick till ica och köpte pizza och läsk sen resten av dagen har jag spelat sims,så himla kul! har en familj,en kille och en tjej med tre hundar.
Och han är en arbetsmyra,medans hon är hemma och är vääärsta playern! Hon har just nu 5 killar,haha!
Och nu är hon gravid med en av killarn,ni som spelar sims2 så finns det ju en kille i Skönsköping(stavas det så?) som heter Dom nånting...bor i ett litet vitt hus,han är gift med Catarina Spökh,men har förhållande med både Diana och hennes syster....haha! Men det är han som min har barn med nu. Asså guud jag älskar sims!
Så nu ska jag fortsätta spela heeela natten.
Men imorrn åker jag till landet. Puuuus



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: