2009-06-29
 01:04:19

Näsblood!

Heej alla söta och inte söta!
Idag gick jag faktiskt upp tidigt(kl 12 typ) öhm...chillade lite och vänta på resten av gänget skulle vakna,drog ner till brosjön och bada,så jäävla mycker människor och så jäävla mycket snygga killar!
Vi var där i typ 3 timmar,solade och fick fedt mycket färg. Juste jag börja blöda näsblod i vattnet,det sjuka var att jag har aldrig blödit näsblod förut! aldrig i hela mitt liv,lite läskigt blev det då.
Drog hem sen,städa liite i rummet,satte på mig min kjol som jag gjort själv. Släkten kom straxt efter,hade riktigt mys!
Och jag vart lite knäpp,jag blir det ibland av solen alltså! så jag satt och flumma och sa mamma och pappa till Kevin,haha!
Sen kom vi in på Twilight, Pernilla gillar den också,läst böckerna och ligger på sista booken nu!
Sen gick alla hem och då mötte jag&Rebban Sara med hundarna, vi såg Sex Drive,hahaha så himla sjuukt rolig!
Vi åt jordgubbar och melon,yummie!
Nu ska jag antingen spela wow eller sims,hmmm!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: