2009-06-03
 20:53:56

KNÅDA!KNÅDA!

Onsdag idag.
Hände inte så mkt idag,kommer det inte göra på den här veckan alls.
fick sovmorgon till 10,på syslöjden fick vi godis och jag sydde lite på min trasiga tröja som är heelt ny(från H&M).
Och sen hadfe vi biologi,då diskuterade vi bara om olika kön typ,och så fick vi cookies av Maryam. Och så testade vi våra bilar som vi byggt,och vår vart klaart bäst! iaf först sen fick den total damp+vår var snyggast också ;)
Lunch sen,pizza blev det. Jag och tjejorna vart lite hysteriska för det gick ett liiitet rykte om att det skulle bli matkrig och vi hade ju värsta fina kläderna på oss idag,så vi vart liksom inte redo.
Och killarna satt typ och kolla på oss hela tiden,som om dom skulle kasta på oss typ. Men det var as många lärare som satt och 'vaktade',speciellt Enzo.
Imorgon blir det hamburgare ;)
Aja sen gick jag,Carro&Sara tillbaka till matsalen och frågade två killar där(i vår ålder,dom typ praoar där tror jag) om dom kunde baka åt oss på fredag,för vi ska ha myspys med klassen. Och dom ställde så klart upp,så vi ska se om vi oxå får baka med dom,haha Carro :Knåda,Knåda!!! så kul!
Öh sen hade vi ju språkis och so,där vi inte gjorde mycket alls.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: