2009-01-18
 00:52:16

Rebecka Saadou Hanna 16 År :D<3

Idag var jag på Ikea med Mamma,Pappa,Moster&Rebban, vi skulle kolla efter en soffa åt moster och en garderob till mig. Jag ocg rebecka typ låg i massa sängar och hade kuddkrig och garvade åt alla människor som gick förbi som var fula xD haha omg va elakt men det är kul. Sen typ hittade jag en AS fin byrå som jag ville ha! Den var typ ljusbrun trä och så vare glas på lådorna, asså mörkt glas så man inte såg igenom. Och den minsta modellen kostade lixom 1.629 kr och den största kostade 2.000 nånting och så mycket pengar fick jag inte i födelsedagspresent :/. Aja det vart en annan fin! Och så fick jag pengar över så jag köpte en lampa till mitt rum. När jag kom hem hade jag fan bara mindre än en halvtimme på mig att göra mig klar för att gå till Becka så jag fick as bråttom! slängde bara på mig strumpbyxor och ett linne, fick halvspringa till sara.

Kvällen var as rolig! asg jag garvade 24/7. Vi kollade på en film som heter Shutter och den var mega läskig! efter filmen satt jag,Sara&Johanna i vardagsrummet och Beeki&Christine var ute för att ta luft typ. Så baah sattes filmen igång o allt, asså dvd:en stängdes och satte på filmen av sig själv jag loooovar! asså vi satt o skreck som faaan! Sen sprang vi ut till beeki o christine och baah gallskreck rakt ut! så jäävla läskigt! Och beeki baah : men va fan jag öppnade den ju?!(asså dvden) asså det var så läskigt att jag nästan börja gråta fan haha! Sen typ kollade vi på One Tree Hill och chillade lite, prövade beekis kläder som vanligt heheh. Gud va vi garvade den här kvällen! Puss på den! Bilder kommer imorrn på BdB...Reflecti0n heter jag. Tyvärr kunde inte min gulliga sötaste Carro Barro komma ikväll för hon är magsjuk :( stackarn. Krya på dig bby<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: