2009-01-31
 19:22:44

Lördag.

Sovit heela dagen idag, asså jag vaknade typ när det var mörkt ute! Gick upp och drack buljong för jag har fortfarande as ont i halsen, asså mamma tror jag har fått nå virus shit för jag har bara ont i halsen och upp till ena örat och så har mina ögon svulnat så jag ser allt suddigt så har jag typ alltid gul guka i dom, skumt! Vill igentligen inte gå till skolan den här veckan för jag ser sajk ut men det är fan Nationellaprov den här veckan så jag måste, tänk om jag inte kommer att kunna koncentrera mig? omg då dör jag. Aja nu ska jag duscha och sen ska jag städa så mycket jag orkar i mitt rum, moster,Kevin&Rebecka är här <3 Fick lite kläder av Moster, så nice att ha en Faster&Moster som har as snygga kläder haha!

Peace OuT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: