2009-01-26
 16:56:03

Jag Är så hemsk!!!!!

Glömde att skriva om min Lördag: Jag sov faktiskt inte sååå länge, satt vid datan och kollade på alla Chris Brown bilder&filmer, sen ringde sötaste Sara och frågade om vi kunde göra något och det tackar man ju inte nej till precis,haha! När jag&Flissan skulle möta henne så gick felicia in i affären för att handla godis, och jag säger bara en sak: Jag är VÄÄÄRLDENS elakaste människa på hela fucking jordklotet! asg va hemsk jag är! När jag stod och vänta på Sara så kom det en mamma med två barn som skulle till sin bil, så baah ramlade mamman och tappade alla sina matvaror och så gjorde hon illa sig fedt mycket, hon börja lixom tillomed gråta, och barnen baah: Mamma! hur gick det? Och jag bara stod där?!?!? asså seriöst jag bara stod där och gjorde inget! asså efteråt börja jag fan nästan gråta för jag insåg hur hemsk jag är :(! Som tur kom det ett par som hjälpte henne men ändå? Inte för jag tror du kommer se detta, men jag är verkligen ledsen för jag inte hjälpte dig! :/

Hemma hos mig kollade jag,Sara&Flissan på Twilight  sett den five times nu asså. (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: