2009-01-09
 14:54:12

Andra dagen...

Kunde inte sova inatt heller som vanligt. Satt och kollade på King Arthur på min nya bärbara dvd och så skulle jag typ ta en slags spray i mitt hår, så baah råkade det antagligen komma lite på dvd:en så den dog på en gång! Hahaah fan va dåligt. Aja shit happens. Sen la jag mig ner och skulle försöka sova, tror ni det gick? nope. Så jag typ satte mig upp i min säng och baah kollade på alla mina afficher, höll på typ planera vart jag ska ha Edward haha! Patetiskt.
Idag vare andra dagen i skolan och jag var heelt död! Fast det gick över sen. Alla lektioner var as tråkiga,usch! Hade idrott och då spelade vi volleyboll(?) och det gick ju AS bra, haha Not! Sen hade vi lurre och då åt jag först pancakes och sen åt jag lasange <3 sista lektionen hade vi språkval och vi har nya grupper typ och jag kom med den gruppen som är bättre på engelska än vad dom andra är. Vår nya lärare Richard är as skön och rolig, han kommer från Birmingham,England så han snackade bara englska hela tiden.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: