2009-01-05
 00:49:11

ÅHHH!!!!!!!!!

Asså jag e så arG! jag har aldrig vart så här arg förut för en sån sak! går inte att förklara. Men asså kolla, jag är så jävla avis på alla som bor i USA, jag HATAR att vara svensk och bo i sverige! INGA kändisar kommer hit?! typ bara sångare? men dom ere sällan man får träffa lixom! Inga skådisar kommer hit, och jag blir så sur! Dom som bor i USA har det ju för fan lättare att få träffa kändisar och dom har lättare att vinna priser och skit.
Och ALLT finns i USA, verkligen allt! Som på en hemsida kunde man köpa smycken som skådisarna i Twilight använt i filmen och frakten kostade ungefär 220 kr och så kunde man åka på en tullavgift också som kan kosta 100-600kr! man man okeeej?! hur fan ska jag göra då om jag vill köpa saker?! åhhhhh jag blir så sur!
Nån snälla gör mig på bra humör?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: