2008-10-29
 19:30:28

Gillet<3

Idag har jag inte gjort så mkt,bakade en kladdkaka och så var jag hos mormor och fick massa fina saker av henne :) sen har jag typ bara spelat,fast speldagen idag var ganska tråkig :/ skulle gå en instance men det gick inge bra, sen ville jag gå Shadow lab men ingen ville gå :/. Aja snart kommer mina kusiner :D <3

Harry är en  snäll prick :) som jag kan fråga nästa allt om. Plus han har två småbarn så han e cool :D
Yota är en grym kille med massa bra tips, och hjälper en mkt :)
Glasspojken har man ju känt ganska länge nu, mkt rolig och snäll
Rikku är nog den bästa Guild Master jag någonsin har träffat, hon svarar på alla frågor och e otroligt snäll.
Bävern har jag oxå känt väldigt länge :) mkt,mkt rolig och sjukt snäll :)
Skorpan är en frost mage precis som jag :D Och vi e bäst, jag ser upp till honom eftersom att han e så duktig.
Skallepär är en av dom som e roligast i guilden, och han vet verkligen vad han gör, och vääääldigt duktig i spelet.
Stelthery är en skit grym Rogue och hon e väldigt snäll.
Croft känner jag inte så väll men hoppas på att det blir förändringar på det :) skit duktig i spelet.
Hic är ganska ny i guilden,han gillar att snacka mkt har jag märkt ^^ men han e snäll.
Gocken är as duktig i spelet enligt mig, och vet verkligen vad han gör :D
Lotten garvar man lätt åt kan jag säga thihi, hon e mkt snäll och rolig
Rödvin är en SKIT grym warrior och han har coolaste namnet Jao! ^^


Säg till om jag har glömmt nån okej? :D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: