2008-10-23
 13:53:08

Sjukling.

Här sitter man hemma vid datan själv och är sjuk. Har skit ont i huvudet,förkyld,ont i halsen :/ Jag har typ sovit skit mkt senaste dagarna i soffan så jag har lite ont i min nacke men men. Iaf jag kommer till skolan imorrn ändå jag mår dåligt det e ju lixom sista dagen i skolan och jag måste säga hej då till alla människor. Just nu sitter jag och lyssnar på T.I s nya skiva Paper Trail den e fan bäst<3 Snart ska jah gå och lägga mig på soffan och vila för jag har ont i huvudet. Mums sitter oxå och dricker Smoothie Yummie. Men nästa vecka ere höstlov och då sk ajag träffa en viss person :) thihi det ska bli roligt. Och jag och tjejorna ska antagligen gå på bio right? eller blire något? ^^ Nu ere exakt 3 veckor kvar tills mickan inte är fjortis längre :D Jag har massor med saker på min önskelista :) hoppas jag får ALLT för det e faktiskt inte så dyra saker (a) Nej nu ska jag ladda upp Dagens Snygging på bdb och det är Paul Walker som alla tycker i snygg? om inte kan ni slänga er i väggen ^^ nej jag skojja bara<3 här får ni iaf en fin bild på killen <3


    Paul Walker, so hot!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: