2008-10-23
 14:08:55

LaLa...

OM MIG:

Födelsedag: 13 Nov
Hemstad: sthlm
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: svart,snart brunt.
Längd:  171cm
Högerhänt/Vänsterhänt: höger
Stjärntecken: skorpion
Är dina föräldrar skilda: nej
Skor idag: inga ^^
Det första du tänker på när du vaknar: aj mitt huvud

FRAMTID:
Namn på barn:
Vet inte ^^
Vad vill du bli när du blir gammal: gammal? typ en tant som har massa barnbarn :D
Drömjobbet: Massör,Servitris typ :) Fast igentligen är mitt drömjobb att bli modell men det kan jag glömma

FAVORIT:
Mat:
Lasange
Sport: Dans isåfall.
Djur: Hund och katt
Glass: Daim.
Nummer: 6
Tuggummi: V6
Helgdag: lördag
Årstid: Sommar och vinter
Tandkrämssmak: mint
Radiostation: voice och nrj

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
jaa
Rymt hemifrån: ja
Föreställt dej ditt ragg naken: ofc ^^
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Velat bli modell: Yes.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Ja många saker xD
Sett en död människa: Nej det tror jag inte.
Använt droger: nej
Ätit sushi: bara smakat och det var vidrigt.
Retats: Ja xD jag älskar att reta sara xD<3

THIS OR THAT:
Cider/öl:
cider
Pepsi/cola: cola
Mc Donalds/Burger king: donken
Kärlek/sex: kärlek
Choklad/vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: jobbagubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: trummor
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt:kinesiskt
Kakor/paj: kakor
Mtv/vh1: mtv
Blind/döv: usch..döv

KAN DU:
Gå ner i splitt:
nej
Skriva med båda händerna: jag tror det ^^
Blåsa en bubbla: men det e klart xD
Ha dina ögon i kors: nääästan
Nudda näsan med tungan: nej
Göra olika konster med tungan: venne, det beror på vad för konster xD

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN/DJURET:
Du nuddade:
Tequila
Du pratade med: Mamma
Du msna: Kommer inte ihåg :S jo Izz
Du kramade: Tequila
Du skällde på: Tequila haha xD

SENAST:
Skrattade:
Åt vänner
Grät: igår
Filmen: babylon A.D
Tuggade tuggummi: länge sen.
Drog ett skämt: Venne
Sjöng en sång: nu ^^

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
träd och fint väder.
Lyssnar du på musik just nu: Ja Lady Gaga e på tv :)
Vad har du på dig: stor tröja och badbyxor XD!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: