2008-10-24
 14:26:17

Babylon A.D.

Asså jag ska rekomendera en skit bra film, Babylon A.D. handlar om en kille som ska ta en flicka till New York typ, och hon bor i ett kloster typ, och så händer det massa saker på resan och när dom kommer till New York måste han Toroop som han heter lämna den där flickan till nån gubbe typ och hon baah : Om du lämnar mig dör jag! ohh så baah så sticker han med henne och hennes "mamma" okej nu berättar jag inge mer (a) men det e en skit bra film och han e så jäääävla snygg så det e värt att se den ändå thihi.
Idag var det en helst vanlig dag typ, sista dagen i skolan och nu har vi höstlov fedt nice asså. Vad ska jag göra på lovet då? :/ inget typ. Nu ska jag chatta lite,lyssna på musik och kolla in olika bloggar sånt som jag gör varje dag alltså, nu gick Flissan och köpte munkar thihihi, bara för att vi är tjocka och vi äslakr det! Aja kanske hittar på något kul o skriva senare. Pussen <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: