2008-07-02
 14:00:45

Tråååkigt....

Öhm jag hat faktiskt inte gjort så mkt den senaste veckan? hade vart bra om jag stannade på sommar skolan >.< Aja nån dag i veckan ska nån följa med mig till frissan?! SNÄLLA för jag börjar få RIKTIGT mkt damp på mitt hår nu! Kan inte fluffa eller nåt? och jag ser ut som en ful mongo unge i uppsatt! så det e liite därför jag inte vill gå ut genom min dörr eller åka till stan, ni tycker säkrt att det e patetiskt? men jag tycker som jag tycker! 17 Juli drar jag! HEJ DÅ! ska till Öland<3 kommer hem aldrig hoppas jag heheh.


Ni som Fattar WoW snack läs NU!?

Jag gick en instance för nåågra dagar sen! och så vare ett par AS bra byxor som dropade! och så vare en jääävla Shaman som tog dom?!?!? Assa jääävla ninja! hon kan faan ha både mail o leather? lix jag e mage o kan bara ha cloth?! så pappa vart as arg o bah säg så här : Nästan gång en skit bra mail sak dropar ska jag ta need o kasta dom! Hahah min pappa e smaaart ^^ <3 sen lämnade jag för palla gå med en jäävla hor ninja? Btw Tack Forza som stöttade upp mig :)<3
Och sen en annan gång så vare en AS dålig tank! han sprang in i en grupp när jag o healern inte ens hade mana? XD och så sa jag till healern att han va en idiot. Och sen efter vi var klara så bah : vrf kallade du mig idiot? jag bah : för du är en? (ALLT PÅ ENG :P) men sen sa jag att healern höll ju med om att han var en idiot? han bah : vettu ens vem healern e? jag bah : öhhm nej ska jag veta? Han bah : det e min brosa!och han sa att du hade sagt idiot till mig?  jag höll på dööö av garv! så jag bah : snäll brosa du har som håller med om att du e en idiot? han bah : men det var inte min brosa som spelade då! jag bah : men hur kan då din brosa veta om att jag sa idiot? HAHHA snacka om ÄGD!!! sen bah gav han upp han bah :ohh jag älskar dig med  jag bah : jag älskar dig med! Han bah :ska vi gifta oss? jag bah : Ohhh det var Precissss det jag önskade mig! han bha : LoL? ofta jag vill gifta mig med dig? HAHAHAHAHHA assa guud! och sen sa han att han skulle göra så jag vart avstängd! men sen sa han massa elaka saker så jag bah : nu ska jag reportera dig med :D xD han var säkert 6 år? Hahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: